Skip to main content

Klachtenclausule

Aertsen & Partners is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. tel. 016 43 25 94.

Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen door te surfen naar ombudsman.be. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Openingsuren

VoormiddagNamiddag
Ma08u30 - 12u0014u00 - 17u30
Di08u30 - 12u0014u00 - 17u30
Wo08u30 - 12u0014u00 - 17u30
Do08u30 - 12u0014u00 - 17u30
Vr08u30 - 12u0014u00 - 15u30

Of buiten de kantooruren op afspraak. Voor acute noodsituaties buiten de kantooruren zijn wij bereikbaar op het nummer +32 494 50 76 10. Voor dringende bijstand via KBC bel +32 16 24 24 24.